راه اندازی مرکز خرید هوشمند در شهر شما
بزرگترین مرکز خرید هوشمند شهرتان را شما راه اندازی کنید
تعداد 50تا 70نفر پرسنل آموزش دیده در اختیارتان قرار خواهد گرفت
حقوق تمام پرسنل شما را شرکت مرکزی پرداخت مینماید
همه سیستم های هوشمند و کنترل مالی مرکز را شرکت مرکزی تأمین می نماید
کلیه کالاها امانی و با مسئولیت شرکت در اختیارتان قرار خواهد گرفت و هزینه ای برای تأمین کالا نمی پردازید
محدودیتی در نوع کالا و خدمات ارائه شده ندارید
به اندازه دهها تا صدها سوپر مارکت و فروشگاه بزرگ به صورت همزمان درآمد خواهید داشت
تمام مراحل راه اندازی مرکز، تحت نظارت و راهنمایی کارشناسان شرکت ما خواهد بود
تنها با یک دفتر کار 20متری و سرمایه اولیه حدود15 میلیون تومان
شرایط لازم برای متقاضیان راه اندازی شعب:
1- آشنایی مقدماتی با رایانه و توان کار با نرم افزارهای عمومی
2- دارا بودن و یا توان تهیه یک دفتر کار مجهز به حداقل یکدستگاه کامپیوتر و خط اینترنت، به عنوان پایگاه اجرایی در همان شهرستان که به عنوان محل استقرار تجهیزات کنترل، نظارت و مانیتورینگ و همچنین پایگاه ستادی طرح و مرکز پشتیبانی مورد استفاده قرار می گیرد. تجهیزات ذکر شده از سوی شرکت مرکزی در اختیار متقاضی قرار میگیرد
3- دارا بودن توان مالی اولیه حداقل10 الی 15میلیون تومان، بسته به حجم و محدوده زیرساخت شهرستان محل فعالیت، جهت راه اندازی بستر و زیرساخت سامانه هوشمند در کل شهرستان مربوطه و یا شهر و روستاهای زیر مجموعه و امتیاز انحصاری فعالیت در شهرستان مورد فعالیت
4- دارا بودن توان مدیریتی قابل اثبات در مصاحبه حضوری، توان مدیریت کلان، یا دارا بودن رزومه کاری قابل قبول
آگهی دهنده :
تلفن : 02147624455
موبایل :
ایمیل :
آدرس : پذیرش از سراسر ایران و جهان
چت با واتساپ
ViewInGoogle
لینک آگهی
ذخیره
بازار را دنبال کنید